Контакти
Често задавани въпроси
Всеки телефон в ALO ALO е подробно описан, като състоянието му е оценено според строги критерии. При описание на продукта ще намерите информация за външния вид, батерията, екрана и други важни характеристики.
Да, всеки телефон, закупен от ALO ALO, идва с гаранция. Срокът на гаранцията зависи от конкретния модел и е описан в детайлите на продукта. Гаранцията покрива технически дефекти, които не са причинени от неправилна употреба.
Да, приемаме връщане на продукти в срок до 14 дни от датата на покупка при условие, че продуктът е в същото състояние, в което е бил получен, и е с пълния комплект аксесоари и опаковка. Моля, вижте нашата страница с условия за връщане за повече информация.
Доставката на продукти се извършва чрез надеждни куриерски услуги. Предлагаме стандартна и експресна доставка. Сроковете и цените за доставка зависят от теглото на пратката и крайната дестинация. Подробна информация за доставката може да бъде намерена на нашия сайт.
За въпроси или проблеми, може да се свържете с нас чрез електронна поща, телефон или чрез формата за контакт на нашия уебсайт. Нашият екип за обслужване на клиенти е на разположение и ще се радва да помогне с каквато и да е информация или поддръжка, от която се нуждаете.