Контакти

Разберете повече

Често задавани въпроси

Как мога да проверя състоянието на телефона, който искам да купя?

Всеки телефон в ALO ALO е подробно описан, като състоянието му е оценено според строги критерии. При описание на продукта ще намерите информация за външния вид, батерията, екрана и други важни характеристики.

Има ли гаранция за телефоните от ALO ALO?

Да, всеки телефон, закупен от ALO ALO, идва с гаранция. Срокът на гаранцията зависи от конкретния модел и е описан в детайлите на продукта. Гаранцията покрива технически дефекти, които не са причинени от неправилна употреба.

Мога ли да върна закупен телефон, ако не съм доволен от покупката?

Да, приемаме връщане на продукти в срок до 14 дни от датата на покупка при условие, че продуктът е в същото състояние, в което е бил получен, и е с пълния комплект аксесоари и опаковка. Моля, вижте нашата страница с условия за връщане за повече информация.

Как става доставката на продуктите от ALO ALО?

Доставката на продукти се извършва чрез надеждни куриерски услуги. Предлагаме стандартна и експресна доставка. Сроковете и цените за доставка зависят от теглото на пратката и крайната дестинация. Подробна информация за доставката може да бъде намерена на нашия сайт.

Как мога да се свържа с ALO ALO при въпроси или проблеми?

За въпроси или проблеми, може да се свържете с нас чрез електронна поща, телефон или чрез формата за контакт на нашия уебсайт. Нашият екип за обслужване на клиенти е на разположение и ще се радва да помогне с каквато и да е информация или поддръжка, от която се нуждаете.

Контакт

0893640158

info@aloalo.bg

За въпроси попълнете контактната форма